WE USED TO BE FRIENDS

jag måste få utlopp för mina känslor och varnar därför känsliga läsare :)

du är förfan lika dum som du ser ut om du helt seriöst tror att vi kan bli vänner efter allt som har hänt. jag är sjukt medveten om att det var jag som dumpade dig, men vi vet båda två att det var ditt fel. jag fattar inte ens hur du kan tänka tanken på en vänskap mellan oss, vi kan förfan inte ens vara i samma rum utan att bråka. vilket även det bevisar att du faktiskt är riktigt körd :)

jag erkänner, det var riktigt jobbigt träffa dig. men verkligen inte så att jag ens skulle tänka tanken på att ta upp kontakten igen och ännu mindre besvara att du vill det. för er som inte känner mig, har jag en stolthet som inte är av denna värld.



nu ska jag gå och ta äckligt mycket rosa läppglans innan jag röker ett helt jävla packe cigg på väg till bussen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0