en halvbra måndag

sjukt dryg början på dagen. började med svenska där vi fick "sluta" (jobba på valfri plats) tidigare än vi skulle vilket drygade ut min håltimme till nästan 4 timmar. åkte till stan och käkade med carolina. riktigt puligt! efter det hittade jag mina ideal vantar och jag trodde seriöst jag skulle dö av lycka. från början köpte jag dom förra året, sen ångrade jag mig så vickie fick dom sen ångrade jag mig igen men hon vägrade sälja tillbaka dom den jäveln :(  men det är en annan hstoria. iaf så var dom nersatta till 20:- och då trodde jag att jag skulle dö av lycka en gång till :D denna gången överväger jag att behålla dom också faktiskt :)

men nu ska jag käka med min kära fader!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0