FREDAG FFS :D

förlåt för ännu sämre uppdatering men igår var en dag med extremt blandade känslor. alltså ingen bra bloggdag.

idag körde jag först till trelleborg vilket gick åt helvete. det låter sjukt, men jag kan verkligen inte bromsa. efter det begav jag mig till skolan där vad som kan ha varit årets händelse inträffade: jag, carolina och vickie sitter och pratar om registreringsskyltar. carolina säger att hon inte tycker att man ska få ha kkk om man inte får ha kuk och precis i den sekunden kommer vår historielärare och tror att vi sitter kvar efter skolan och snackar om rasismen (vi pratar om det på historian nu) och berömmer oss för att vara ambitiösa som sitter kvar efter skolan en fredag och snackar om det :D haha. inte för att det lät så jävla roligt nu men det kan vara bland det ballaste på länge faktiskt!!

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0