JAG BÖRJAR FÖRSTÅ VARFÖR JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE

"Tack! Du är verkligen bäst! Jag berättade precis för min mamma om det här, och då pratade vi just om det, hur underbart jag tycker det är att ha dig. Jag blir alltid glad när jag är med dig, jag har alltid roligt med dig och jag kan prata om allt med dig och inga skämt blir för grova ;) och framförallt känner jag hur mycket jag kan lite på dig och jag vet att du skulle hjälpa mig om jag behövde hjälp och jag gör givetvis detsamma för dig! Det är skönt att ha dig för det känns som om du alltid bryr dig om mig och skulle vi bråka, för det är ju inget konstigt med det, vet jag att vi skulle lösa det direkt. Om jag skulle bråka med dig skulle jag vara jättenervös och rädd för jag vill inte förlora en vän som dig. Sålänge jag har dig är allt bra :) <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0