11 RIKTIGT OINTRESSANT FAKTA

Vilken färg har du på ögonen? blåa
Vilken färg har du i håret? blond
Hur lång är du? 1.55.2 :)
Vad har du ätit idag? två dubbla varma mackor, 3 vanliga mackor och 2 paket nudlar. och då har jag ändå inte varit vaken i mer än 4 timmar.
Vem pratade du i telefon sist med? maja
Har du rapat idag? ja fy för satan, ni anar inte.
Vem var den senaste du snackade med och vad sa du till hon/han? pappa. sweet.
När slog nu nån sist? det är 1 år och 4 månader sen det tog slut med mathias så då nångång. men han skulle ha det.
Varför gör du det här testet? frågade mig precis samma sak.
När sa du senast till någon att du älskar den? jag vet faktiskt inte, är inte jättegeneröst med dom orden.
Har du någon piercing? nej, det är inte riktigt min image.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0